wtorek, marca 14, 2017

JEANS - WIECZNY TREND



Jeans (dżins) chyba nigdy nie wyjdzie z mody,  jest to taki element garderoby, bez którego w ogóle ona nie powinna istnieć - przynajmniej dla mnie ;) Moja garderoba pęka w szwach od tego materiału. Z jednej strony może być prosty, a z drugiej nonszalancki i nietuzinkowy. W czasopismach, internecie czy reklamach widzimy go w każdej postaci i różnych barwach, buty, spodnie, koszule, sukienki, płaszcze, jest w czym wybierać. Trendem teraz panującym są oversize'owe kurtki, w których jestem zauroczona. W sklepach jest tyle propozycji, że bez problemu znajdziecie taką, która będzie odpowiadała Waszemu stylowi. Poszarpane, z zabawnymi naszywkami, dziurami czy też proste bez żadnych dodatków. Taka kurtka to też świetna alternatywa do ożywienia stylizacji na wiosnę.
Ja w swojej stylizacji połączyłam jeansowe spodnie z oversize'ową kurtką, która ma dodatek w postaci wstążeczek, dobrałam do tego zwykłe białe Superstar'y, bluzkę z napisami i plecak z frędzlami. Dużo się dzieje, ale efekt mi się podoba. Co Wy na to? Czekam na Wasze opinie <3
Pamiętajcie, gdy nie masz co na siebie włożyć, a nie jest to "specjalna okazja", porządne spodnie jeansowe i biały t-shirt lub koszula zawsze sprawdzą się jako baza, więc miej je w swojej szafie. Do tego możesz dobrać szpilki, sportowe buty, marynarkę, ramoneskę, bomberkę, tak na prawdę co tylko chcesz i jesteś gotowa do wyjścia!
Pod tym linkiem macie przykład - LINK.










11 komentarzy:

  1. Świetna kurtka i spodnie:) Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja i zdjęcia! Jeans zawsze i wszędzie się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie ;*
    cudowne zestawienie
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jeansowy set! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez uwazam, ze dzins nidy nie wyjdzie z mody. Swietny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia. piękna Ty <3 pozdrawiam. jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, uwielbiam jeans. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super luzacki set, bardzo w moim stylu na leniwe weekendy :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak jak piszesz - on nigdy nie wyjdzie z mody! I umówmy się: zakładasz jeansy, bluzkę i już wyglądasz dobrze. Posiadasz jeansową kurteczkę - masz milion stylizacji! :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger