poniedziałek, marca 06, 2017

WIOSNA NADCHODZI


Witajcie moi drodzy! 

Niedawno pisałam o zmianach w moim życiu i na blogu. W końcu zdecydowałam się na konkretne posunięcia. Jak większość z Was wie zaczęłam zajmować się na poważnie wizażem i w związku z tym postanowiłam na swoim blogu umieścić tematy z tym związane. Powstały nowe strony, zakładki i etykiety. Możecie zobaczyć moje portfolio poświęcone makijażom, które robiłam do sesji zdjęciowych, metamorfozy, będę pisać też ciekawostki dotyczące strefy urody. Mam nadzieję, że podoba Wam się mój pomysł i nadal chętnie będziecie zaglądać na bloga, czerpać inspiracje oraz pomagać mi rozwijać bloga poprzez zadawanie pytań :) 

Jeśli chodzi o stylizację to znowu wkradła się czerwień, chyba jakoś tak w ciąży wpadła mi w oko. Uważam, że sukienka jest mocnym akcentem, więc potraktowałam ją jako bazę. Dobrałam do niej Superstary, sztuczne futerko oraz torebkę w białym kolorze. Postawiłam na wygodę i muszę przyznać, że czułam się w tym zestawie kobieco i seksi, mimo sportowego obuwia.

Jak Wam się podoba?









34 komentarze:

  1. WYglądasz genialnie i kwitniesz, ciąza CI służy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciąża naprawdę Ci służy - wyglądasz kwitnąco!

    I nie rezygnuj z tej czerwieni, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, pięknie wyglądasz. Stylizacja genialna. Naprawdę potrafisz cudownie wyeksponować brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia :) Rewelacyjnie wyglądasz w czerwieni. Widać, że ciąża Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz i w ciąży i w czerwieni! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie kobiety w ciąży powinny wyglądać tak jak Ty:)jestem zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz nieziemsko :) Bije od Ciebie radość i szczęście :D
    Wszyscy twierdzą, że czerwony to idealny kolor głównie dla brunetek, ale Ty wyglądasz w nim po prostu perfekcyjnie :)
    REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna ta czerwien! Wygladasz olsniewajaco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Kochana wyglądasz, dużo zdrowia dla Ciebie i maleństwa ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne połączenie! Zachwycam się sukienką! :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz , cudownie połączone kolory ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, kobieca, nieco zabawna i młodzieńcza stylizacja! Prezentujesz się olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wyglądasz! Pięknie Ci w czerwieni <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Kopara opada! :-D Brzuch pięknie podkreślony, wyglądasz jak milion dolarów w tym futerku :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej kobiecy, zmysłowy , najpiekniejszy widok to piękna kobieta w ciąży, elegancko i wytwornie ubrana, w pięknym (najlepiej naturalnym ) futrze!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger