czwartek, lutego 23, 2017

SZPILKI W CIĄŻY, NOSIĆ CZY UNIKAĆ?


W związku z tym, że jestem w ciąży nie zamierzam poprzestawać na dodawaniu stylizacji, które dla wielu kobiet mogą być inspiracją. My, kobiety w błogosławionym stanie również chcemy czuć się pięknie, kobieco i ogólnie dobrze. W ostatnim poście komentarz, a zarazem pytanie jednej z czytelniczek natchnął mnie do napisania tego postu.

Czy w ciąży należy rezygnować ze szpilek? 
Noszenie prawidłowego obuwia jest bardzo ważne w ciąży, gdyż przede wszystkim chodzi o bezpieczeństwo dziecka. Zarówno płaskie buty jak i szpilki nie są tym najodpowiedniejszym.
Płaskie, może powodować płaskostopie, haluksy czy obciążenie pięt.
Szpilki zmieniają postawę ciała, co może prowadzić do bólu stawów i pleców oraz doprowadzić do upadku, który w normalnych warunkach byłby nie groźny, a w ciąży może być zagrożeniem dla naszego dzieciątka.

W takim razie w jakich butach należy chodzić? 
Najlepszym rozwiązaniem jest noszenie obuwia o wysokości od 2 do 3, w porywach do 5cm, naturalne, "oddychające". Na dzisiejszym rynku mamy wiele takich modeli do wyboru. Osobiście nie mam problemu z puchnięciem stóp, ale jeśli któraś z Was ma ten problem, to właśnie naturalne obuwie będzie najlepsze.

Podsumowując i odwołując się do pierwszego pytania.
Nie jest powiedziane, że musimy całkowicie rezygnować ze szpilek, jednak zawsze należy skonsultować się ze swoim lekarzem i na pewno nie wskazane jest w nich chodzić cały dzień. Jeśli mamy jakieś wyjście i rzeczywiście chcemy wyglądać seksi i mieć wysoki obcas, wybierajmy te stabilniejsze np. na słupku, poza tym miejmy zawsze zapasową parę wygodnych, "płaskich" butów na zmianę, tak jak ja miałam podczas tej sesji. Najważniejsze drogie kobietki byśmy czuły wygodę, a dzieciątko było bezpieczne.

A wy jakie obuwie wybieracie lub wybierałyście w ciąży? 

PS. Inspirację ze stylizacji mogą czerpać kobiety w ciąży i też te, które w niej nie są. Będę się starać by moje zestawy w kolejnych postach były uniwersalne, dopóki dopóty tylko się da ;)



ciąża, szpilki, panterka, kobieta w ciązy, stylizacja ciążowa, zara

ciąża, szpilki, panterka, kobieta w ciązy, stylizacja ciążowa, zara




ciąża, szpilki, panterka, kobieta w ciązy, stylizacja ciążowa, zara

21 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja z tymi szpikami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne szpilki, wyglądasz przepięknie, beże bardzo Ci leżą www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie ma się problemów z żyłami, żylakami i ogólnie jest komuś wygodnie, to dlaczego nie?

    Każdego sprawa co nosi i dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz:) Stylizacja boska:) Ja w ciąży chodziłam i w płaskim obuwiu, sportowym,i na szpilkach. Myślę, że wiele zależy od przebiegu ciąży (czy ma się obrzęki, spuchnięte stopy, bóle kręgosłupa).
    Pozdrawiam serdecznie:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ta stylizacja jest przecudna! inspiruje się <3
    genialnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladasz rewelacyjne <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jak zawsze :)))

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :) Biel z camelowym idealnie współgrają!
    Chętnie tak samo bym się ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W ciązy jeszcze nie byłam, ale z pewnością szpilki odejdą na bok. Stylizacja jest fantastyczna! Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze to nosić wygodne obuwie, jednak wygoda to pojęcie względne. Dla większości obuwie na obcasie jest bardzo wygodne więc czemu by ich nie nosić. Osobiście nosiłabym szpilki do 7 miesiąca a później ze względu na bezpieczeństwo i stabilność zamieniałabym na mniejszy obcas.
    Stylizacja świetna, sweterek jest obłędny !

    OdpowiedzUsuń
  12. great llok :)

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja, uwielbiam karmelowe płaszcze - wyglądają wspaniale, a Twój zestaw podoba mi się i to bardzo :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę, bo marzą mi się panterkowe buty. Może nie szpilki, bo chodzę w nich jak paralitka, ale na pewno na wiosnę się na jakieś płaskie skuszę. Pozdrawiam. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz pięknie! W tę sobotę założyłam szpilki na imprezę osiemnastkową mojej siostry i w połowie zabawy przebrałam je na niskie koturny. Przetrwałam prawie całą noc, a później ładnie odłożyłam obcasy na swoją półkę. Wydaje mi się, że jeśli nogi nie puchną, nie pojawiają się żylaki czy inne przypadłości, od czasu do czasu obcas i szpilki mogą wejść w grę. I tak jak mówisz: mieć przy sobie buty na zmianę i przeczekać okres ciąży. Nic na siłę :-)

    Pozdrawiam
    Żaneta z www.epokadumania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz kwitnąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam Patricia bardzo lubię to, co robisz i swój styl! Chciałbym porozmawiać o sponsoringu i współpracy proszę. Skontaktuj się ze mną w dhphotography-marketing@mail.com Don H.

    OdpowiedzUsuń
  20. The brown color matches the red color, which makes the red very eye-catching~

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger