poniedziałek, lutego 06, 2017

KONKURS - WALENTYNKI - WYNIKI


Słowem wstępu chciałam Wam powiedzieć, że tak jak obiecałam wracam do Was z dobrą, nową energią, brzuchem i nową współpracą z mega uzdolnioną fotograf Ela Kaleta Photography, której efekty możecie zobaczyć w dzisiejszym wpisie :) Jeśli chodzi o stylizację, to dla mnie typowy zestaw jeśli spędzacie Walentynki w domowym zaciszu albo jesteście tak jak ja ciężarne ;) Ciepły, oversize'owy sweterek i podarte dżinsy, które nadają nonszalancji i charakteru, będą się również nadawać na wieczorne, może nie koniecznie imprezowe wyjście, ale np. do restauracji - wystarczy, że ubierzemy do tego zestawu szpilki i elegancji płaszczyk.

Dość wstępu! Teraz niespodzianka! Nawiązując do tematu dzisiejszego posta razem ze sklepem www.eprezenty.pl przygotowaliśmy KONKURS dla wszystkich fanów sklepu, moich obserwatorów i każdego kto tylko ma ochotę wziąć w nim udział!

Co należy zrobić żeby wziąć udział w KONKURSIE?

Wystarczy odpowiedzieć na dole w komentarzu na pytanie: "Jak chciałabyś/chciałbyś spędzić swoje wymarzone Walentynki?" oraz napisać e-mail z polskim adresem do wysyłki oraz numerem telefonu, w temacie wiadomości podając swój nick z komentarza (bardzo ułatwi nam to sprawne i terminowe wysłanie paczki) na adres modenachmir@gmail.com (możecie też skorzystać z formularza KONTAKT/WSPÓŁPRACA, który znajduje się w menu)

Spośród najciekawszych odpowiedzi,  wybierzemy jedną osobę, która będzie mogła wybrać sobie dowolny prezent ze sklepu o wartości 100zł! :)
KONKURS startuje dzisiaj, a kończy się 9 lutego o godzinie 9:00, tak by sklep www.eprezenty.pl miał możliwość dostarczenia paczki przed lub w dniu Walentynek <3 Zwycięzcę ogłoszę tutaj na blogu w tym poście, aktualizując go.

Myślę, że eprezenty to świetna alternatywa jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent dla ukochanej osoby. Sklep proponuje dużo wspaniałych, personalizowanych prezentów, takie jak kubki, poduszki, biżuteria, które nadają się nie tylko na Walentynki. Macie mnóstwo kategorii - co bardzo ułatwia poruszanie się po sklepie online, np. prezenty na ślub, z okazji awansu, dla księdza, dla kucharza, chłopaka, dziewczyny, dziecka itd.

Dlatego serdecznie Was zapraszam do udziału w KONKURSIE!
Powodzenia! <3

OGŁOSZENIE WYNIKÓW KONKURSU! Zwycięzcą zostaje danmiko19! Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia! 







30 komentarzy:

  1. Och, jakie piękne zdjęcia i ten uśmiech <3 Coraz piękniejsza :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W domu ;)
    Ratę z lampka wina.
    Bez telefonow,email itd.
    Niby nic nadzwyczajnego a jednak tak rzadko spotykane

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :) naprawdę cudo

    A w kwestii konkursu:

    Moje wymarzone walentynki? Na pewno nie jak z romantycznej powieści, czy rodem z celebryckiego świata. :)
    Nasza dwójka w zaciszu domowym, pyszna kolacja wykonana przeze mnie, szarlotka z cynamonem i bitą śmietaną na deser - oboje ją uwielbiamy. Po kolacji zimne piwo (nie, nie winko :), do piwa słone przekąski i dobry kryminał w TV :) oprócz tego - rzecz jasna - długa, wspólna chwila relaksu dla dwojga, a później czas na sen, wtuleni w siebie, jak każdego wieczora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia, wyglądasz ślicznie w ciąży w Walentynki świetuje moje urodziny - tym razem robię nasze wspólne i niespodziankę dla narzeczonego, tylko on nic o tym nie wie, jego mina będzie bezcenna www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bialoglowska A.07 lutego, 2017

    na długi spacer za zimno, kino? wieczor przed telewizorem? spędzamy tak czas na codzień, chociaż miłość powinnismy świętować codziennie a nie tylko ten jeden raz w roku to mysle, ze powinnismy zrobic cos szalonego, spontanicznego..szukamy tanich biletów na samolot, nie ważne jakie to bedzie miejsce, samolot który odlatuje najszybciej, pakujemy szczoteczki do zębów i ruszamy w podróż! nie ważne gdzie ważne, ze razem! kto nie lubi wycieczek i to "niespodzianek" bo przeciez nie wiadomo na jakie miejsce trafimy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałbym iść na koncert ich troje z moją ukochaną Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdego dnia kiedy pełne miłosci oczy mojego męża patrzą na mnie obchodzę walentynki. Trwa to już prawie 16 lat. Jedyne o czym marzę to, aby patrzyły tak na mnie jeszcze długie lata i nawet wtedy kiedy będę staruszką. Życzę wszystkim, takiej miłości��

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłość, najpiękniejsza wartość w życiu każdego człowieka…
    Każdy z utęsknieniem na miłość czeka…
    Ja smaku miłości już dawno doznałam odkąd mojego mężczyznę poznałam!
    I już od dawna pragnę z nim ‘uciec’ od rzeczywistości…
    I poczuć moc adrenaliny i namiętności…

    Do wspaniałego Chełmna razem pojedziemy…
    Tam święto zakochanych celebrować będziemy!
    Wcale nie musimy wyjeżdżać za granicę…
    Zwiedzać inne miasta czy też stolice…
    Skoro w Polsce urokliwe miejsce się znajduje…
    Moc atrakcji i miłości tu króluje…

    Chełmno – miasto uważane za stolicę zakochanych…
    Jest tam wiele miejsc jakże wspaniałych…
    Pragnę z moim ukochanym tam się wybrać…
    To przecudowne miejsce – pragnę wyznać…
    To miłości wcale nie brakuje, gdyż św Walenty tutaj króluje!
    Pójdziemy na spacer trasą dla zakochanych wyznaczoną…
    Pomodlimy się w tutejszym kościele o miłość nieskończoną…
    Pysznych dań także tam skosztujemy…
    A potem na dywanach kwiatowych w kształcie serc całować się będziemy…

    Po takich atrakcjach wrócimy do swojego pokoju…
    Wprowadzimy trochę romantycznego nastroju…
    Zapalimy świece, w oczy swoje głęboko spojrzymy…
    I namiętne chwile razem spędzimy !
    Miejsce to atmosferę niepowtarzalną stwarza…
    Taki wyjazd nie często się zdarza…
    Korzystając z okazji miłosnej rozkoszy się oddamy…
    A co mam na myśli ... – domyślcie się sami !   <3

    Olga Cz . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm Moje Wymarzone Walentynki :D
    -to nie gotować obiadu (bo wiecznie widzę moje kochane rozdziawione dzioby),
    -pomalować paznokcie,
    -poleżeć w wannie (w ciszy i w samotności)
    -mały masaż a potem... pokrzyczeć "na jeźdźca" :D:D:D:D
    a tak na poważnie, to oby było jak najwięcej okazji do świętowania, gdyż
    chcę się z Nim zestarzeć, a to co najlepsze jeszcze przed nami :D
    Pozdrawiam Wszystkie zziajane, zabiegane, zapracowane Mamuśki (Żony) na pełen etat :D
    abyście w Walentynki (i nie tylko) znalazły chwilę dla siebie od Niego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie! Powiedz mi: chodzisz w szpilkach w ciąży? Jest tyle przeciwwskazań, a mi szczerze nie chce się z nich rezygnować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są przeciwskazania ze względu na postawe, nie chodzę w nich codziennie, ale też nie zamierzam rezygnować, wybieram po prostu te niższe, max 10 cm :)

      Usuń
  12. Najpiękniejszych chwil w życiu nie da się zaplanować��ale można je sobie wymarzyć.
    Marzy mi się mały pensjonat, otoczony zaśnieżonym górami. Ja i mój mężuś, kominek, grzane winko i ciepły kocyk.


    OdpowiedzUsuń
  13. Patka ciąża Ci zdecydowanie służy, wyglądasz kwitnaco, zresztą w pierwszej ciazy wyglądałas równie pieknie, po części to zasługa Twoich małych chłopców :-)

    Dla mnie 14 luty, dzień Zakochanych nie różni się praktycznie niczym od innych dni, ponieważ dla mnie każdy dzień jest Walentynka, staram się tak samo cieszyc każdym dniem spędzonym z moja druga połówka i mimo tylu lat spędzonych razem dalej jest mi mało.
    Ale jeśli mogłabym sobie wymarzyć ten dzień to chciałabym żeby prezentowal się on nastepujaco:

    Śniadanie do łóżka, które robie ja (uwielbiam gotować dla mojej drugiej polowy) wypad za miasto, najlepiej do rodzinnej leśniczówki mojego ukochanego, romantyczny spacer po lesie wśród dzikich zwierząt, kolacja przy kominku kończąca sie zdecydowanie namiętnym .... pocalunkiem :-P jak widać niewiele mi potrzeba do szczecia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci w czerwieni:) śliczna dziewczyna z Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądasz! Czerwień bardzo Ci pasuje!
    Zestaw świetny, sama chętnie bym się tak ubrała na walentynki czy wyjście ze znajomymi.
    Jest wygodnie, ciepło, ale nadal stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjnie wyglądasz <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Że piernik, wyszeptasz z uśmiechem, ze mnie stary,
    A ja Ci na to, że na chodzie, całkiem jeszcze jary!
    Pamiętasz, dekadę temu chyba, jakie plany były?
    Lecz maluchy przyszły, w czasie wszystko odłożyły.

    Więc może dzisiaj, w odświętną Walentynek godzinę,
    Wzbudzić się uda „wczoraj” choćby okruszynę…
    Taką spontaniczną, na pewno niespodziewaną,
    Na bieszczadzkim szlaku uczuciem pisaną…

    Tam, gdzie onegdaj dwie drogi nasze się złączyły,
    Gdzie oczy zawstydzenia barwą się zalśniły.
    Dłoń mi swą zatem podaj tą porą lutową,
    I bądź mi wymarzoną serca białogłową...

    Na Połoninę Cię porwę, co Wetlińską zwana,
    Może tam niespodzianka będzie Ci pisana?
    Na kolano uklęknę, dam wyraz miłości,
    Pierścionek z rubinem na palcu zagości...

    A potem pójdziemy ku chatce przy lesie,
    Romantyzmu nutę wiatr cicho przyniesie.
    Drew szybko narobię, w kominku napalę,
    Nim się zapomnimy w ekstatycznym szale.

    Nastrojową muzyką przeszłość będę wzywał,
    Kulinarną sztuką nieba smak odkrywał…
    Pocałunkiem na koniec zamknę Twe oczęta,
    Wracać czas nam do domu, czekają dziecięta!

    Może kiedyś jeszcze dzień ten powtórzymy,.
    Dzieci? Te z wnukami wówczas zostawimy!
    Walentynko kochana, cóż Walenty rzeknie?
    Że z Tobą mi dobrze, radośnie, bezpiecznie? :)

    Bo Walentynki to personifikacja miłości, cały łańcuch wspomnień, latawiec marzeń i lustro pragnień… Niby data jak każda inna, a jednak wyjątkowa w swej wyjątkowości. Bo miłość to wartość bezcenna, wisienka na torcie codzienności. Zupełnie tak jak Walentynki na mapie 365 dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje wymarzone WALENTYNKI to dzień spędzony tylko z mężem. Kino, spacer, kolacja przy świecach i tylko my dwoje..... czas na rozmowę, wspomnienia i przypomnienie sobie jak bardzo się kochamy. Niby takie proste a jednak po 7 latach małżeństwa i przy 2 dzieci nie jest to takie proste

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zdjęcia, cudownie wyglądasz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger