poniedziałek, maja 29, 2017

NIEZWYKŁA SESJA CIĄŻOWA


Witajcie kochani  Termin porodu już minął, więc wciąż czekamy. Korzystając z okazji chciałam podzielić się z Wami moją niezwykłą sesją ciążową, którą wykonała Ela Kaleta Photography. Już dawno nie spotkałam fotografa, który wykonuje swoją pracę z takim zapałem, zaangażowaniem i pilnie przygotowuje się do sesji. Podziwiam pomysłowość, to ile propozycji dostaję przed sesją "co mogłybyśmy zrobić" i styl zdjęć. To, że obydwie gustujemy w rzeczach i sesjach niestandardowych, "innych" sprawia, że powstają zdjęcia, których nie dostałam od innego fotografa. Jeśli chodzi o sesję ciążową, nie chciałam takiej zwykłej.. w lesie, parku, na zamku..w domu, na łóżku... osobiście dla mnie to takie nudne i mało kreatywne, ale mała hipokryzja nie zaszkodzi, bo i takie zdjęcia zrobiłyśmy. Mam nadzieję, że mimo, iz sesja nie jest taka właśnie normalna to przypadnie Wam do gustu :) Dajcie znać w komentarzach, który styl bardziej Wam się podoba, a po porodzie szykujcie się na więcej takich zdjęć, tyle, że ze stylizacjami <3

Jeśli macie ochotę na sesję z Elą i jesteście z Frankfurtu lub okolic, to na prawdę Wam polecam, gwarantowa dobra zabawa i luźna atmosfera, a do tego ja zrobię Wam piękny makijaż! ;)

Ela dziękuję za piękną pamiątkę ♥ http://elakaletaphotography.weebly.com/








12 komentarzy:

  1. Anonimowy29 maja, 2017

    Wyszło świetnie�� a zdjęcia w garniturze są perfekcyjne. Piękno uchwycone na fotografi. Brawo Pati, Brawo Ela, Brawo Norbercik
    Paulina��

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo :O Super :) Skąd Ty dorwałaś takie piękne sukienki?
    Wszystkie zdjęcia piękne i wyjątkowe :) Pomysły na sesje genialne - gratuluję :)
    Zbieram szczękę z podłogi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękneeee zdjęcia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękneeee zdjęcia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycałam się tymi zdjęciami już na insta, powtórzę i tutaj - są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita sesja, taka pamiątka to prawdziwy skarb :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zdjecia sa boskie! Na zdjeciach w czerni bym Cie nie poznala :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja <3

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, nawet powiedziałabym seksowna, stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie poznałam Cię w tym garniturze :-) my jeszcze czekamy do terminu, powodzenia dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutne piękno.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger