wtorek, marca 27, 2018

RED HEELS


HEJ! Dawno do Was nie pisałam, ale wracam do prowadzenia bloga :) skupiłam się zupełnie na czymś innym, ale warto czasami zrobić sobie przerwę by wrócić ze świeżą głową :) 
Zdjęcia, które dziś i przez kolejnych kilka postów zobaczycie, zostały zrobione jakieś 2 tygodnie temu, przez ten czas zmieniłam kolor włosów (kto obserwuje mnie na Instagramie ten wie) oraz postanowiłam zmienić trochę styl, ale o tym się przekonacie niedługo :) 

Chciałam Wam przedstawić dość zwykłą stylizację, która uzyskuje charakter dzięki dodatkom. Czerwone szpilki, dżinsy z perełkami, okulary przeciwsłoneczne oraz t-shirt z nadrukiem. Lubię takie proste połączenia, ale charakterne, też tak sądzicie? :)
Czekam na Wasze komentarze i mam nadzieję, że jakaś garstka z Was ze mną została :*

 





GLASSES - ASOS / JACKET - MANGO / T-SHIRT - TAKKO FASHION / JEANS - H&M / HEELS - BERSHKA / BAG - ASOS

8 komentarzy:

  1. Great outift <3
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw! Idealne szpilki i fajniutka koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny look już od samego patrzenia, czuć powiew wiosny. ;) Te jeansy fantastycznie podkreślają Twoją sylwetkę. A tym bardziej te nogawki wyglądają cudownie. ♥ Jednak jeansy takie jak tutaj potrafią dodać ogromny plus naszej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny zestaw !<3
    ślicznie wygladasz
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie było mnie tu przez tak długi czas, a Ty ciągle zachwycasz - dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna stylizacja i genialne masz spodnie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger