wtorek, kwietnia 03, 2018

CLASSIC HIGH HEELS


Witajcie :) Czas Wielkanocy już za nami.. mam nadzieję, że spędziliście ten czas spokojnie wśród najbliższych i zjedliście dość jajeczek. Dla mnie to udany czas, bo wtedy mam okazję, żeby pojechać do Polski, a ze względu na szkołę mojego starszego syna nie ma teraz tych okazji wiele. 
Złapałam trochę słoneczka i dzisiaj stylizacja dość prosta, ale powiem Wam, że szpilki w kolorze nude robią swoją robotę <3 są klasyczne, ale pasują do wielu rzeczy! Macie też takie w swojej szafie? Ciepły sweterek połączyłam z elegancką koszulą, do tego dodałam "podarte" dżinsy, duże okrągłe okulary oraz torebkę w kolorze butów. Jak Wam się podoba taki zestaw? Gdzie najchętniej założyłybyście ten outfit? 





SWEATER - ZARA / SHIRT - H&M / JEANS - PRIMARK / HEELS - H&M / BAG - H&M / SUNGLASSES - PRADA

9 komentarzy:

  1. Wyglądasz jak dla mnie idealnie :D
    Bardzo lubię takie klasyczne i lekko eleganckie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię taki styl jaki tu prezentujesz :) Fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie to mało powiedziane. Wyglądasz fenomenalnie Wszystko ze sobą tworzy super look na wiosnę. Twoje stylizacje nie pierwszy raz skradły moje serce. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I have nude shoe matches everything <3
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz ;*
    super zestaw !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miejska stylizacja na co dzien - super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger