środa, września 21, 2016

CZARNE CREEPERSY


Dzisiaj witam Was pierwszą sesją z Paryża, która była tak na prawdę przedostatnią, którą robiłyśmy w tym pięknym miejscu. Wycieczka była bardzo intensywna, i ponieważ miałyśmy mało czasu robiłyśmy sesje zdjęciowe jedną za drugą. Nie jest to łatwe jakby mogło się wydawać, ale świetnie dałyśmy radę. Zdążyłyśmy przy okazji coś zobaczyć i nauczyć się obchodzić z metrem. Bardzo Wam polecam aplikacje "Guide" - przewodnik po metrze. Dzięki tej aplikacji bez problemu przedostawałyśmy się z miejsca na miejsce. Nie było opcji, bym mogła prowadzić auto w Paryżu. Wystarczyło mi zupełnie, że do niego wjechałam i wyjechałam. Także samochodem nie polecam się poruszać! ;) 

Co do stylizacji, to chciałam by była ona wygodna, ze względu na to, że dużo chodziłyśmy. ale równocześnie miała to "coś". Dlatego założyłam białe spodnie typu rurki, do tego czarne creepersy, które szczerze Wam polecam! Mam je ze sklepu www.stili.pl i do tej pory wszystkie buty, które mam z tego sklepu są trafione! Poza tym creepersy są bardzo modne, pasują do wielu rzeczy i możecie je dostać w różnych kolorach. Do dolnej części garderoby wybrałam bluzeczkę z lekką koronką i stanik, który dodaję pazura razem z chokerem - bardzo modnym dodatkiem tego sezonu! Torebkę wybrałam elegancką w kolorze pudrowego różu, którą mąż kupił mi w Pradze. Na koniec nie mogło zabraknąć okularów przeciwsłonecznych dopełniających całość!

Mam nadzieję, że zarówno stylizacja jak i zdjęcia przypadną Wam do gustu! Zapraszam do oglądania :*

Motto na dziś: "Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają  tylko jedną stronę..."




   








18 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz:) pięknie Ci w takim kolorze ust:)
    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Paryż <3
    A Ty jak zawsze idealnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jak ślicznie ♥ Chciałabym kiedyś jeszcze pojechać do Paryża, bo byłam tam jako dziecko i niewiele pamiętam :P Absolutnie zgadzam się z tym mottem :)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny look, wspaniale wyglądasz <3 Zazdroszczę :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Creepersy są super!
    Sama bardzo lubię takie buty, więc nie potrafię się nimi nie zachwycić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zdjęcia! Ładny zestaw, ciężkie buty fajnie wypadają przy delikatnym topie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma coś w sobie ten look. Podoba mi się :)))

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na podobne buty, tylko z innego sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny look, sportowy i seksowny, świetne dodatki i fryzura :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna torebka :) lubię takie minimalistyzne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko bardzo fajnie skomponowane.
    Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam Zocha:)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet w sportowym obuwiu wyglądasz kobieco i seksownie :) Boska stylizacja :)
    Zdjęcie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. boska stylizacja, chętnie bym się tak ubrala ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem :) Cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja:) Brawoooo ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger