środa, września 14, 2016

CZERWONY, KOLOR MIŁOŚCI


Czas leci nieubłaganie... wybiłam się trochę z rytmu, ale przez chwile nie skupiałam się na blogu.
Pisałam Wam wcześniej, że wybieram się do Paryża - oczywiście podróż miała miejsce i mam nadzieję, że kolejny post, który dodam będzie właśnie stamtąd. Zdjęcia wymagają czasu, a jego ostatnio brakuje ;)

Co do stylizacji.. główną rolę zdecydowanie grają czerwone szpilki. Są obłędne! Zakupiłam aż dwie pary w innych kolorach! Zwykła koszula w paski, podarte dżinsy i biała torebeczka. Może nie jest to StreetStyle, ale na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć, że wystarczy zdjąć szpilki i robi się po prostu Casualowo. Mam nadzieję, że Wam się podoba ;)

Niedawno postanowiłam, że zrobię kurs wizażu i stylizacji ze względu na to, że mnie to interesuje, a poszerzać wiedzę z tego co się lubi to sama przyjemności ;) Mam też nadzieję, że będę mogła tą wiedzą dzielić się też z Wami na blogu. Na razie najwięcej czasu pochłania mi szkoła językowa, do której uczęszczam i praca. Mam też kilka planów, pomysłów, a zarazem motywację by dokształcić swój niemiecki. Powoli będę dążyć do celów, bo najważniejsze to mieć pomysł na siebie. Życzcie mi powodzenia! ;)


PS. Gdyby któraś z dziewczyn chciała się spotkać ze mną w październiku we Wrocławiu, to jestem chętna! 










Buty DeeZee - LINK
Torebka MK - LINK
Spodnie ZARA
Koszula MANGO

19 komentarzy:

  1. Piękna z Ciebie dziewczyna!
    Ślicznie wyglądasz :)
    To fakt, szpilki są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja! Taka kobieca, urocza. A Ty w ogóle jesteś prześliczna, masz taką sympatyczną buźkę! Idzie się zakochać! :D Hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, żeby wszystkie Twoje plany udało Ci się zrealizować!
    Cele są po ty, bo je wcielać w życie :)

    Wyglądasz - jak zawsze - ślicznie!
    Koszula jest zachwycająca!
    To ona mi się tu najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wyglądasz:) śliczne masz te czerwone szpilki:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie, świetne szpilki i koszula, i te dłuugie nogi :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. buty i torebka - zakochałam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paryż, czerwień same skojarzenia z miłością a do Walentynek jeszcze daleko he he oj ktoś chyba jest zakochany :) trzymam kciuki za kurs, fajnie jak blogerka robi coś ponad niż tylko suche posty, wtedy jej posty stają się potami eksperta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudowne szpilki, przepiękne są! Śliczne zdjęcia
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wygladasz! Milego pobytu w miescie milosci :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna stylizacja:) jesteś prześliczna:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarówno w szpilkach jak i klapkach prezentujesz się obłędnie :) Zdejmując szpilki stylizacja nie traci swojego uroku ;) Masz przepiękną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wraz z nadejściem jesieni coraz częściej sięgam po czerwień :) Piękna stylizacja. Zmiana butów totalnie odmieniła stylizacje :) Obie wersje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, ale na ostatnim zdjęciu wyglądasz super z tymi klapeczkami ♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  14. Super jak zawsze :)))

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś perfekcyjna ! ;)
    Życzę Ci zrealizowania wszystkich wyznaczonych celów !
    Trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja idealnie dopasowana.
    Rewelacyjne buty na obcasie.
    Udostępnie twój post na blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy zestaw, a szpilki skradły moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger