czwartek, września 01, 2016

SUPERSTAR


Witajcie kochani! <3 Ostatnio jestem mega zabiegana i nie mam czasu nawet na przysłowiowe "pierdnięcie". Od jednego wyjazdu do drugiego i dużo pracy. Przeżyłam też ciężki czas, ale mój blog nie jest od tego, żeby się zwierzać ani po to żeby powiewało na nim smutkiem ;) Jutro wyjeżdżam do Paryża na sesje zdjęciowe. Mam nadzieję, że wyjazd się uda i będziecie mogli cieszyć oczy wspaniałymi zdjęciami.
Tymczasem przygotowałam dla Was sesję z jeszcze letnią stylizacją. Prosta sportowa sukienka, z którą się bardzo polubiłam. Czarno-białe Superstar'y z podwyższoną podeszwą oraz plecaczek z frędzlami.
Prosty, szybki zestaw - to takie jak lubię ;)

Co myślicie?

A moje motto na dziś: "Nie doceniamy chwil aż do czasu kiedy stają się wspomnieniami"













13 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz w tej sukience:) masz idealną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe zdjecia , ślicznie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam się, czy te szaleństwa to odreagowanie zapracowania czy radość z Paryża ?;) udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna pozytywna sesja :) Pięknie wyglądasz, masz piękną figurę, jesteś dużo ładniejszą i subtelniejszą wersją Cameron Diaz, ale to już pewnie nie raz słyszałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty mi lepiej powiedz, co zrobiłaś temu kotu, że ma takie przerażone oczy ;P wygląda, jakby się nieźle przestraszył, że ma być na jednej focie z blogerką ;P

    Bardzo fajny, luźny zestaw!
    I świetny plecak!

    Udanego wyjazdu! :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zdjecia :) Przerazony kot wygral :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie jak zawsze! :)

    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię takie proste zestawy :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta, ale twarzowa. Genialna sesja ♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty zestaw ale za to prezentuje się na Tobie zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię takie proste sukienki a superstary pięknie dopełniaja całości. fajne pozytywne zdjęcia
    pzdr i zapraszam w odwiedziny www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger