niedziela, czerwca 10, 2018

TOP TRENDS SPRING/SUMMER 2018



Hej :) jak tytuł posta wskazuje mam dla Was dwa popularne trendy sezonu wiosna/lato. Jeden z nich już mogliście zobaczyć na pierwszym zdjęciu.. otóż są to okulary przeciwsłoneczne tzw. "kocie oczy", które nawiązują do lat 50, możecie je znaleźć we wszystkich sieciówkach, w różnych kolorach. Osobiście początkowo byłam sceptycznie do nich nastawiona, ale jeśli dobierzecie garderobę z głową to jako dodatek świetnie nadadzą stylizacji charakteru. W tym zestawie moja zasada "im mniej tym lepiej" poszła na bok, postanowiłam zaszaleć :) Kolejny trend - lata 70, to one zapoczątkowały modę na spodnie z szerokimi nogawkami. Postawiłam na dżins oraz sportowe buty, ale świetnie sprawdzą się też z lejącego materiału i ze szpilkami lub mokasynami. Muszę Wam koniecznie napisać, że ten element garderoby pasuje do każdej figury! Tak na prawdę moja stylizacja była by prosta, bo bazą są spodnie, t-shirt oraz białe trampki, ale czegoś mi brakowało, więc postanowiłam dodać czapeczkę i okulary.

Co sądzicie o tej stylizacji?
Lubicie powracające trendy z lat 50 - 90 ? 







TOTAL LOOK - H&M  / CAP - ZARA

7 komentarzy:

  1. Swietny look :) Butki nosisz na gołą stopę? Nie obcieraja Cie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) zawsze mam skarpetki, które kupuję w Rosmannie i idealnie nadają się do niskich butów ;)

      Usuń
  2. Idealny look <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie dla mnie powrót trendów z tamtych czasów jest czymś mega, w szczególności jeansy. Dla mnie to jedne z najważniejszych rzeczy w mojej garderobie. Ty wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się takie zestawienie części garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocie oczy genialne w połączeniu z czapeczką.
    Zapraszam Was z całego serca do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger