wtorek, czerwca 19, 2018

ORANGE DRESS - ASOS.DE


HEJ! HEJ! Dziś przychodzę do Was z sukienką, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Kupiłam ją na stronie ASOS. Idealny materiał - taki gąbkowy, nietypowy, rzadki kolor i cudowny krój, który będzie dobrze wyglądał zarówno na kobietach szczupłych jak i tych o bardziej kobiecych kształtach, niestety odradzam kobietkom o niskim wzroście. Wiem, że sama sukienka robi WOW, ale postanowiłam dodać jej jeszcze pazura i założyć "panterkowe" szpilki. Nie jestem zwolenniczką przesadnej biżuterii, więc wybrałam delikatny łańcuszek oraz zegarek.

Jestem mega ciekawa jak podoba Wam się ta stylizacja, jak dla mnie to idealna sukienka jako weselny gość <3







17 komentarzy:

  1. Sukienka jest przepiękna! Niedługo mam wesele i właśnie szukałam jakiejś propozycji <3
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjatkowa sukienka. Wygladasz jak ksiezniczka z Disneya :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w tym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz, sukienka świetnie na Tobie leży. Buty idealnie do niej pasują, podobne widziałam tutaj. Ogólnie świetna stylizacja , pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz:) tak mega kobieco :) Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie BOMBA! Ta sukienka idealnie wyglada na to je. Ja właśnie jestem niska wiec taka długość sukienki na pewno by mi jie podpasowala, już to widzę oczami wyobraźni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ta sukienka jest obłędna:) a Ty wyglądasz w niej zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Generalnie nie przepadam za panterką, ale to pewnie dlatego, że zbyt dużo kiczowatych stylizacji z nią w roli głównej naoglądałam się, także Ty kochana tym zestawem przywracasz mi wiarę i pokazujesz jak nosić panterkę, by nie wyglądać infantylnie :D
    Fenomenalna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie!!!! Wyglądasz jak Daenerys z Gry o Tron! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja. Wybieram się na wesele, może kupię podobną sukienkę bo jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka prezentuje się obłędnie a Ty wyglądasz w niej rewelacyjnie, obs i zapraszam w wolnej chwili do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna ta sukienka, od razu wnosi na poziom high fashion. Zestawienie również na plus :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przepiękna! Nie dość, że świetnie się prezentuje, to ten kolor nadaje jeszcze takiej świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale klasa i styl!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę,. że na Tobie tak pięknie pomarańcz wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądasz, ta pomarańczowa sukienka jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger