czwartek, lutego 28, 2019

DOUBLE JEANS


Hej, hej, hej :) co u Was słychać? Nie mogę uwierzyć, że jest koniec lutego, a pogoda iście wiosenna! Czy na Was też tak bardzo pozytywnie działa słoneczko? Aż chce się żyć i działać! Dzięki ładnej pogodzie udało mi się zrobić sesję i kilka stylizacji, które będziecie mogli oglądać.
W tym poście mam dla Was stylizację jeansową. Jeans nie wychodzi z mody i każdy z nas ma go w szafie, jednak w tej stylizacji nie dość, że mamy spodnie mom jeans, które umówmy się nie ze wszystkim będą wyglądać dobrze, jak standardowe jeansy, to dodatkowo kurtka oversize. Szczerze chciałam, żeby ta stylizacja wyglądała trochę nonszalancko, dlatego kurtkę zarzuciłam niedbale, a do spodni włożyłam tylko jeden bok koszuli, zarzuciłam sportową torbę i założyłam skarpetkowe botki na szpilce :)
Bardzo dobrze czułam się w tym wydaniu i jestem ciekawa jak Wam się podoba :) Pozdrawiam Was i przesyłam uściski <3




GET THE LOOK:

   
KURTKA (LINK)            KOSZULA (LINK)      SPODNIE (LINK)

 
                                              BUTY (LINK)                 TOREBKA (LINK)


13 komentarzy:

  1. Super zestaw, a Ty wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Extra zestaw! Kocham jeans ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wyglądasz fenomenalnie <3
    extra sesja !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w tym kolorze blue :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna stylizacja :) Cudownie wygladasz :D

    Pozdrawiam :)
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, klasyczny zestaw i piękna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ograna koszula, niby od niechcenia i lekko niechlujnie, a efekt genialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ok, a Ty pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo te spodnie sa super!
    xoxo https://www.wolfiepoli.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger