sobota, lipca 13, 2019

NOWOŚCI W MOJEJ KOSMETYCZCE


Kolejny post kosmetyczny, niestety jeden po drugim, ale w dużym odstępie czasowym ;) Kosmetyki, które dzisiaj Wam pokazuję używam około 2 miesiące. Uważam, że są dla mojej cery idealne. Jest to kontynuacja zabiegów (o tym innym razem) w gabinecie kosmetycznym, co jest bardzo ważne, by dbać o cerę również w domu po zabiegach.

Co urzekło mnie przede wszystkim w tych produktach?
NIE ZAPYCHAJĄ PORÓW, A CERA JEST GŁADKA JAK PUPKA NIEMOWLAKA! Jestem posiadaczką cery mieszanej z tendencją do wyprysków.

PRODUKTY NOREL - ŻEL MYJĄCY I TONIK Z KWASEM MIGDAŁOWYM (stosuję na noc)
(Tutaj pod linkiem macie serię tych produktów → NOREL)

Jest dokładnie tak jak zapewnia producent żel pozostawia cerę czystą, gładką i świeżą. Zawiera kwas migdałowy 6%, który działa antybakteryjnie i normalizująco.
Natomiast tonik ładnie i dobrze oczyszcza pory, usuwa obumarłe komórki naskórka, można go też używać także przy cerze naczynkowej.



PRODUKTY NEODERM PURE CONTROL+ - ŻEL GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY ORAZ OCZYSZCZAJĄCA WODA TONIZUJĄCA (stosuję na dzień + filtry, ja używam 50)
(Link do strony producenta → NEODERM)

Wiecie ja nie będę Wam pisać tutaj tego co producent opisuje, bo to możecie sobie poczytać pod każdym produktem na stronie, ale jeśli macie taki typ cery jak ja gwarantuje, że to jest strzał w 10!
Produkty te super oczyszczają buzie, pory są takie jak być powinny, a nie jak kratery.
Szczerze przy 40 stopniowym upale moje pory ani drgnęły.



NO I TERAZ TAK ;) Na noc używam:

SERUM z witaminą C 23% z kwasem hialuronowym 2%, link →THE ORDINARY. Produkt jest bardzo tani, bo zapłaciłam za niego 8 euro. Ma konsystencję takiego peelingu co może początkowo denerwować, ale wystarczy chwila by się wchłoną, rozjaśnia delikatnie przebarwienia, redukuje zaczerwienienia, działa też przeciwzapalnie i naturalnie też przeciwzmarszczkowo. Nie przesusza skóry. Tak jak mówiłam na Instastory, początkowo polecam zrobić próbę, bo może piec buzia, można go też mieszać z kremem.

Na dzień używam:
MÓJ HIT! SERUM DO TWARZY DR. FUCHS COSMETICS MOISTURE LIFT THERAPY! Link → DR. FUCHS (niestety nie znalazłam polskiej strony)

No to serum to po prostu jakieś cudo, cudownie wygładza buzię, nawilża, staję się ona napięta i lśniąca! Jest to mój numer jeden jak do tej pory. Wiem, że to serum i powinnam użyć dodatkowo na to kremu, ale to serum jest dla mnie wystarczające! 😻😻😻😻😻😻😻

KREM POD OCZY (na dzień i na noc) DR. FUCHS COSMETICS BEAUTYMED THERAPY! Link →DR. FUCHS
Odżywczy, nawilżający, napinający, współpracujący z korektorami pod oczy, ma wszystko to co krem do oczu mieć powinien!



To by było na tyle! Dziękuję za uwagę <3



1 komentarz:

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger