sobota, maja 01, 2021

STYLIZACJE NA CO DZIEŃ



Na Instagramie poprosiłyście o stylizacje na co dzień. 

Na początku chciałam podkreślić, że moje relacje, posty i opinia nie mają na celu nikogo obrazić, przedstawione zdjęcia ze stylizacjami, są przykładami znalezionymi z Internetu (dlatego ucinam czy zamazuję twarze). Są też takie tworzone przeze mnie, a to co opisuję jest to tylko i wyłącznie moim zdaniem i Wy decydujecie czy będziecie korzystać z moich rad.

 

Jak sama nazwa profilu/strony sugeruje „moden nach mir”, czyli moda według mnie.

 

Przejdźmy do tematu, który jest bardzo ogólny, ponieważ na co dzień możemy chcieć się ubierać bardziej elegancko albo bardziej sportowo. Myślę, że głównie chodzi o to by było wygodnie, ale nie nudno. Stworzyłam kilka stylizacji wraz z linkami niektórych rzeczy gdzie możecie je znaleźć i myślę, że każda będzie mogła wybrać coś dla siebie. Zachęcam Was również do własnych poszukiwań, ponieważ podlinkowanie i wyszukanie wszystkich stylizacji zajęło by mi kilka dni, a Wy najlepiej wiecie, którymi zestawami chcecie się ewentualnie inspirować. Dzisiaj nie mamy typowo określonego stylu, więc postawiłam po prostu na "ładną wygodę" 😊

 W każdej stylizacji można zmieniać dowolnie kolory – pasujące do naszego typu urody. Serdecznie polecam analizę kolorystyczną, którą możecie również u mnie zrobić, ale co to jest analiza kolorystyczna to jeszcze zdążę Wam wyjaśnić. Możecie zmieniać np. obuwie ze sneakersów na baleriny i na odwrót, starałam się tak dobierać ubrania i pokazać Wam inspiracje, by można było je nosić na kilka sposobów :) 


LINKI:
TRENCH H&M 49,99 EURO KLIKNIJ TUTAJ
T-SHIRT ZARA 5,95 EURO KLIKNIJ TUTAJ
JEANSY ZARA 25,95 EURO KLIKNIJ TUTAJ
BUTY ZALANDO/ KAZAR 90 EURO KLIKNIJ TUTAJ
TOREBKA H&M 19,99 EURO KLIKNIJ TUTAJ




Zachęcam Was również do noszenia garniturów, z białymi sneakersami, ja osobiście mam kilka w swojej szafie i na prawdę jest to super sposób żeby wyglądać ładnie, stylowo, a przy tym żeby było nam wygodnie. Poprzez obuwie możecie zmieniać charakter stylizacji. Duży wybór garniturów ma np. Zara. 
 


Te stylizacje są bardzo proste, ale poprzez wzory czy dodatki mają "to coś". Warto też dodawać okulary przeciwsłoneczne, zegarki i inną biżuterię, kapelusze, ozdoby do włosów itp. Zauważcie też, że możecie zmieniać poszczególne elementy i korzystać z danej rzeczy w kilku różnych stylizacjach :) 

Teraz BŁĘDY, które zawsze rzucają się w oczy, nie tylko w stylizacjach codziennych. Podam Wam kilka przykładów co nie wygląda dobrze i tracimy przy tym na wyglądzie:


     - niedopasowany rozmiar, mam tu na myśli np. wgniatające się spodenki w strefę intymną, wylewające się piersi, widoczne fałdki, które właśnie pod wpływem ciasnego materiału się zwijają, spodnie z zza niskim stanem i wylewająca się oponka (tak nawet jeśli normalnie jej nie mamy, to takie spodnie nam ją zrobią) i na odwrót czyli za duże ubrania, które nas poszerzają, wyglądamy na grubsze, zaburzają proporcję naszej sylwetki



3.       - za krótkie, są moim zdaniem pewne granice noszenia spodenek, spódnic i sukienek: 







4.       - za „sexy”, czyli niesmacznie, tutaj mam na myśli na przykład wystające pończochy spod spódnicy lub sukienki, buty na grubej platformie. Nie wygląda to sexy tylko wyzywająco i same sobie dopowiedzcie co to o Was mówi osobie, która pierwszy raz Was widzi. Takie rzeczy są fajne, ale do łóżka ;) 


 - rajstopy do butów z odkrytymi palcami:










1 komentarz:

  1. Mnóstwo inspiracji idealnych na co dzień - na pewno z pomocą Twojego wpisu można skomponować wiele udanych stylizacji, w sam raz do pracy bądź weekendowe aktywności. Zdecydowanie każdy z zestawów ma w sobie to "coś"! 😀

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mode Nach Mir | Patrycja , Blogger